IX კლასი საგანი გეოგრაფია
მასწავლებელი : მარინე ჯუგაშვილი
პროექტის თემა : კახეთის რეგიონი
პროექტის იდეა : კახეთის რეგიონის სტრატეგიულ დარგის ტურიზმის განვითარების შესახებ
სტანდარტი გეო. IX 6 მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს საქართველოში მეურნეობის სტრატეგიული დარგები და განვითარების პერსპექტივები.
ინდიკატორი: მოსწავლეს შეუძლია მოიძს ინფორმაცია ტურიზმის და ინფრასტურქტურის შესახებ ირჩევს საქართველოს ერთ-ერთ რეგიონს და წერს პროექტს ტურიზმის შესაბამის სახეობის განვითარებაზე
მოსაწვლეები მოიძიებენ ინფორმაციას სხვადასხვა წყაროების გამოყენებით და შექმნიან კახეთის რეგიონის ტურიზმის რუკას აღნიშავენ მუნიციპალიტეტებს განსაზღვრავენ მისი განვითარების პერსპექტივებებს ტურიზმის განვითარებას მომავალში და გაანალიზებენ მის დადებით და უარყოფით მხარეებს ეკოლოგიური მიმართულებით, გააკეთებენ პრეზენტაციას შექმნიან ვიდეო რგოლს კახეთის რეგიონში
შედეგი: მოსწავლეები განივითარებენ შემდეგ უნარებს :
1. ინფრომაციის მოპოვებას და ორგანიზებას სხვადასხვა წყაროებიდან 2. პრეზენტაციის გაკეთებას 3. კვლევა 4. თემატური რუკის შექმა 5. ვიდეო რგოლის შექმნა 6. თანამშრომლობა
ზოგადი : დავალება-კითხვები 1) ზოგადი 2) თემატური 3) შინაარსობრივი
ზოგადი: 1. სად მდებარეობს კახეთს რეგიონი
თემატური: 1. რატომ არის ტურიზმის განვითარებისთვის ხერსაყრელი პირობები კახეთის რეგიონში 2. რამდენი მუნიციპალიტეტია კახეთში
შინაარსობრივი: 1. რა იზიდავს მრავალრიცხოვან ტურისტებს კახეთის რეგიონში, ჩამოვთვალოთ მიზეზები.
მასწავლებელი : მარინე ჯუგაშვილი
პროექტის თემა : კახეთის რეგიონი
პროექტის იდეა : კახეთის რეგიონის სტრატეგიულ დარგის ტურიზმის განვითარების შესახებ
სტანდარტი გეო. IX 6 მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს საქართველოში მეურნეობის სტრატეგიული დარგები და განვითარების პერსპექტივები.
ინდიკატორი: მოსწავლეს შეუძლია მოიძს ინფორმაცია ტურიზმის და ინფრასტურქტურის შესახებ ირჩევს საქართველოს ერთ-ერთ რეგიონს და წერს პროექტს ტურიზმის შესაბამის სახეობის განვითარებაზე
მოსაწვლეები მოიძიებენ ინფორმაციას სხვადასხვა წყაროების გამოყენებით და შექმნიან კახეთის რეგიონის ტურიზმის რუკას აღნიშავენ მუნიციპალიტეტებს განსაზღვრავენ მისი განვითარების პერსპექტივებებს ტურიზმის განვითარებას მომავალში და გაანალიზებენ მის დადებით და უარყოფით მხარეებს ეკოლოგიური მიმართულებით, გააკეთებენ პრეზენტაციას შექმნიან ვიდეო რგოლს კახეთის რეგიონში
შედეგი: მოსწავლეები განივითარებენ შემდეგ უნარებს :
1. ინფრომაციის მოპოვებას და ორგანიზებას სხვადასხვა წყაროებიდან 2. პრეზენტაციის გაკეთებას 3. კვლევა 4. თემატური რუკის შექმა 5. ვიდეო რგოლის შექმნა 6. თანამშრომლობა
ზოგადი : დავალება-კითხვები 1) ზოგადი 2) თემატური 3) შინაარსობრივი
ზოგადი: 1. სად მდებარეობს კახეთს რეგიონი
თემატური: 1. რატომ არის ტურიზმის განვითარებისთვის ხერსაყრელი პირობები კახეთის რეგიონში 2. რამდენი მუნიციპალიტეტია კახეთში
შინაარსობრივი: 1. რა იზიდავს მრავალრიცხოვან ტურისტებს კახეთის რეგიონში, ჩამოვთვალოთ მიზეზები.
No comments:
Post a Comment